REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
Stacja linii M1 na warszawskich Kabatach przejdzie modernizacjęartykuł
Pokaż artykuł
Stacja linii M1 na warszawskich Kabatach przejdzie modernizację
Stacja linii warszawskiego metra M1 na Kabatach przejdzie modernizację, która przyspieszy zawracanie pociągów i ułatwi prowadzenie ruchu pomiędzy linią metra a pobliską Stacją Techniczno-Postojową. Prace powinny rozpocząć się na początku przyszłego roku.
Wild Pearlinwestycja
Pokaż inwestycję
Wild Pearl
Kołobrzeg, Solna
[Wrocław] Na dworcu walczą z czasem. Zdążą z remontem peronów przed Euro?artykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Na dworcu walczą z czasem. Zdążą z remontem peronów przed Euro?
Na dzisiejszym posiedzeniu dolnośląskiego Komitetu Organizacyjnego Mistrzostw Europy władze PKP zape...
[Katowice] Prace na torach na Al. Korfantego w Katowicach. Utrudnienia w ruchu tramwajówartykuł
Pokaż artykuł
[Katowice] Prace na torach na Al. Korfantego w Katowicach. Utrudnienia w ruchu tramwajów
W związku z prowadzeniem prac torowych na Al. Korfantego w Katowicach od godz.: 20:00 w dniu 20.07 d...
[wielkopolskie] Z Dąbrówki do Poznania i w Polskęartykuł
Pokaż artykuł
[wielkopolskie] Z Dąbrówki do Poznania i w Polskę
Wybierając niedużą miejscowość tuż obok miasta, liczymy na komfort i spokój, ale też szybki dojazd d...
Jak szybko będziemy jeździć na liniach Kolei Dużych Prędkości w Polsce? artykuł
Pokaż artykuł
Jak szybko będziemy jeździć na liniach Kolei Dużych Prędkości w Polsce?
Spółka Centralny Port Komunikacyjny zwiększyła maksymalną prędkość eksploatacyjną z 250 do 350 km/h na projektowanych liniach kolejowych. CPK stawia na pełne wykorzystanie parametrów infrastruktury, stworzenie atrakcyjnej oferty przewozowej i oszczędność czasu pasażerów. To właśnie znaczące skrócenie czasów przejazdu było podstawowym źródłem sukcesu Kolei Dużych Prędkości w Europie.
Metro Warszawskie zatrudni ok. 100 pracowników PKP CARGOartykuł
Pokaż artykuł
Metro Warszawskie zatrudni ok. 100 pracowników PKP CARGO
Spółki PKP CARGO S.A. w restrukturyzacji i Metro Warszawskie Sp. z o.o. podpisały List Intencyjny w sprawie zatrudniania pracowników PKP CARGO. Program wsparcia nowego zatrudnienia dla ok. 100 pracowników PKP CARGO będzie realizowany w najbliższych tygodniach w grupach zawodowych, w których Metro Warszawskie aktywnie poszukuje pracowników.
2600 straci pracę? Związkowcy z PKP Cargotabor chcą interwencji premieraartykuł
Pokaż artykuł
2600 straci pracę? Związkowcy z PKP Cargotabor chcą interwencji premiera
Komisja Zakładowa NSZZ „Solidarność” w spółce PKP Cargotabor zaapelowała do premiera Donalda Tuska o podjęcie interwencji w celu ratowania spółki i 2600 miejsc pracy w centrali i 16 sekcjach napraw taboru w całej Polsce. Przyczyną dramatycznej sytuacji firmy są problemy finansowe spółki matki, czyli PKP Cargo S.A.
[Wrocław] Remont elewacji Dworca Świebodzkiegoinwestycja
Pokaż inwestycję
[Wrocław] Remont elewacji Dworca Świebodzkiego
Wrocław, Stare Miasto, pl. Orląt Lwowskich
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Kozinyartykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Sieradz bardzo zyska na inwestycjach kolejowych CPKartykuł
Pokaż artykuł
Sieradz bardzo zyska na inwestycjach kolejowych CPK
Do Sieradza wjadą pociągi Kolei Dużych Prędkości, które połączą to miasto z Warszawą, Łodzią, Wrocławiem i Poznaniem. Dyskutowana była także obsługa województwa łódzkiego regionalnymi ekspresami wykorzystującymi linię dużych prędkości. Obsługa kolejowa Sieradza to jeden z głównych tematów dzisiejszych konsultacji Horyzontalnego Rozkładu Jazdy z udziałem Urzędu Marszałkowskiego Województwa Łódzkiego.
Welocity Wiczlinoinwestycja
Pokaż inwestycję
Welocity Wiczlino
Gdynia, Jana Kazimierza
REKLAMA